08 October 2010

Tak sah kalau tak buat

tolong laa hensem lagi. tak cukup lagi tu

i cant be separated with music. everyday i must to listen it. gila ke hape orang yang tak suka dengar lagu. tak cool la weh. tiap-tiap pagi nak pergi class lepas mandi masa nak dress up wajib dengar lagu. lagu tu pulak nak yang rock-rock jek. no i mean cam berentak sikit la lagu. baru ada feel semangat nak pegi class kan haha memang tak bole laa kalau tak dengar lagu sehari. wajib!


then kalau dah sampai class pulak ingatkan dah semangat giler la kan nak dengar lecture. sangat la semangat ahhh konpem mengantuk punya. earphone wajib bawak pergi class. pastu bila dah dengar abes tak dengar lecture dah. suara prof syed terngiang-ngiang jek. suara cikgu chow pon macam tu jugak kadang-kadang. sorrry cikgu-cikgu. saya kena buat sesuatu untuk hilangkan mengantuk saya nanti tak bole fokus. fokus dengan lirik lagu pon fokus jugakkan.


tapi bila tak bawak tu rase cam frustrated gilerr. tapi tak pela bole jadi baik sikit dengar la lecture tu ye anisah baru ilmu berkat sikit tak dengar lagu. lagu-lagu lagha pulak tuh. lagu-lagu yang rentak disco memang saya suka. suka giler rase nak menari sekali. but its doesnt mean that i am clubbing person. saya tak pernah okay jejakkan kaki masuk sane. kepada sape-sape yang penah tanya saya soalan camtu saya agak berasa pelik. nak gelak pon ade rasenya.


one more thing, saya suke betol dengar lagu kuat-kuat if guna earphone la. wajib the highest tone okay. normal-normal ni tak main la. memang telinga saya dah lame ada problem haha. tapi tak bole kalau slow jek rasa tak nikmat. lagu ni agak-agak nikmat dunia yang keberapa? maybe 810 kot kan. pastu my style kalau dapat satu lagu baru i akan maintain kat lagu tu jek. tak tukar-tukar dah, asik repeat jela lagu yang same. agak mengambil masa berhari-hari jugak la baru tukar lagu lain. haaa nampak tak kat situ bermaksud i ni orang yang setia la kan haha. perasan sekejap.


and now i am addicted with just a dream by nelly. lirik dia biasa jela but suka rentak lagu kot. hari-hari la wajib dengar. kadang-kadang tu terlalu obses da sampai bangun pagi jek lagu cepat-cepat dengar baru pergi mandi. ouh memang baru semangat. bila malam menjelma masa nak tidur da dengar lagi rasa macam tak nak stop jek sampai la esok pagi. pastu bila dah bangun bateri dah abis pastu tak sempat nak charge bawak pergi class hp yang takde bateri then frustrated again tak dapat dengar lagu dalam class. padan muke haha. saya bukan dengar lagu guna mp3 ke mp4 ke ipod ke. suma tu saya tak mampu. pakai hp sony erickson yang walkman tu jek.


p/s : masih teringat lagi seorang budak lelaki yang curly hair pakai headphone tengah tunngu bas rapidkl kat luar cfs uia tu. ingat lagi muke budak tuh. student uia la. kos ict agaknya. cool giler dia. dengan pakai baju melayu lagi. memang lelaki habis. penguhsa jugak saya ni. jangan main-main. saya pandang orang dari atas ke bawah tau. dan dari bawah ke atas juga wow lagi menakutkan kan. scary jugak say nih. so beware guys ;)


bila google curly hair sume keluar orang brazil.
yang ni keluar bila taip cool man haha

No comments: